سلام مامانا
اونایی که دوقلوی همسان دارن
لکه بینی داشتین؟

۶ پاسخ

ناهمسانن ولی تا۲۰هفتگی داشتم

همسان بودن اره عزیزم منم لکه بینی داشتم اوکی شد

همسان بودن لکه بینی نداشتم

نه من ندارم لکه بینی رو بعضی یه قلو هام دارن ، با استراحت و شیاف خوب میشه نگران نباش

همسان نبودن ولی لک بینی داشتم

همسان نبودن ولی لکه بینی داشتم

سوال های مرتبط

مامان معجزه های خدا💗 مامان معجزه های خدا💗 ۷ ماهگی
مامان مهزیار مامان مهزیار ۶ ماهگی
مامان معجزه الهی💙 مامان معجزه الهی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته سی‌وهفتم بارداری