ناهمسانن ولی تا۲۰هفتگی داشتم
همسان بودن اره عزیزم منم لکه بینی داشتم اوکی شد
همسان بودن لکه بینی نداشتم
نه من ندارم لکه بینی رو بعضی یه قلو هام دارن ، با استراحت و شیاف خوب میشه نگران نباش
همسان نبودن ولی لک بینی داشتم
همسان نبودن ولی لکه بینی داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.