۴ پاسخ

قنداقش کن بنظر من

وای خداروشکر‌پسر من اصلا گریه نمیکنه فکر کنم سبکه برا پسر من
ایشالا زودی خوب میشه فقط امشبه بعدش دیگه اروم‌میشه

درد داره
هر چهارساعت بهش پاراکید بده

پاشو‌تکون میده درد میکنه استامینوفن بده بهش

سوال های مرتبط