۹ پاسخ

واسه دختر من ولی سه تا بود ☹️

عزیزم از کی فرنی رو شروع کردی

از چهارماهگی غذا کمکی شروع کردی

منم امروز واکسن پسرمو زدم دوتا تزریقی بود و اینکه خداروشکر تا الان خوب بوده فقط موقع تزریق گریه کرد همونجام اروم شد شیرشم میخوره

چهارماهگی ب بچم سه تازد

بچه من همون اولش گريع كرد پاراكيد دادم خوابيد جا واكسنشو با وازلين چرب كردم قشنگ پلاستيك فريزير گزاشتم و با قنداق بچم بستم لخت بود بچم ك گرمش نش خداروشكر اذيتم نكرد ولي 6تا بود تزريقي واس بچه ام چرا از شما 2تا؟

خداروشکر اگر میتونی پاهای گل پسرت با پارچه ببند شبیه مدل قنداق تا کمتر تکون بده و دردش نیاد چون با تکون دادن با دردشون میاد و از خواب میپرن من برای پسر خودم برای واکسن هاش اینکارو کردم

آی ننه 😍😍 خدا حفظش کنه عزیزم

ماشاالله بهش

سوال های مرتبط