۱۱ پاسخ

من دخترم هم سینه میگیره هم شیشه
حتی شده یه روز کامل بهش سینه ندادم و فرداش گرفته سینمو

من پسرم هم سینه هم شیشه رو قشنگ میگیره

نکتش سر شیشه هس
باید شیر با مک از شیشه بیاد تا ۳ماهگی بعد اون نهایت یه قطره ای باشه
و بیشتر ۲ یا ۳ وعده هم ندی
همیشه هن اول سینه رو میدی حتی شده ۵ مین بعد شیشه رو

حالا دختر من برعکس شیشه رو بعد واکسن دوماهگی دیگ کلا نگرفت

پسر منم فقط روزی یه بار سینه میگیره اونم دم صبح که خوابه خیلی غصه ام شده چون دکتر لعنتی مجبورم کرد بهش شیر خشک دادم با این که وزنش بدک نبود وسوسه ام کرد منم شیشه دادم .حالا شیرمم داره خشک میشه

۴۰ روزگی دیگ بدقلقی کرد پسرم و سینه رو نمیخاست

میگن شیشه با سری مخصوص باید گرفت که شبیه ساز سینه مادر باشه

۳ماهگی ول کرد

چون شیر خوردن با شیشه راحت تره تنبل میشن سینه رو زیاد میک نمیزنن

ممکنه اگر شیشه چند روز ندی دیگه شیشه نگیرن
ولی من تاحالا ندیدم سینه نگیرن

من الان دخترم دوماه داره و متاسفانه فقط توی خواب سینه میگیره😮‍💨چون شیشه دادم

سوال های مرتبط

مامان سید‌ عماد🩵👼🏻 مامان سید‌ عماد🩵👼🏻 ۳ ماهگی