۶ پاسخ

جدا از آزمایش فکر اضافه وزن و سختیش هم باشید

باید حتما ناشتا باشی, یه شب سعی کن زودتر بخوابی

صبح ناشتا باید بری آزمایش بدی عزیزم

ناشتایی نمیخواد که منم هر ماه میرم و نمیتونم ناشتا باشم

تو ک هفتت پایینه از الان طاقت گرسنگی نداری
وای ب حالت به هفته های بالاتر برسی😢😁
من دیشب ساعت۹شام خوردم دیگ چیزی نخوردم تا صبح ساعت ۹ک آزمایش داشتم
دیشب از گرسنگی کلافه شده بودم گریه میکردم خواب نرفتم اصلا
بچه طفلی تو شکمم اینقد لگد میزد😁😁دم دمای صبح دیگ جون نداشت بچم
سریع صبحونه ک خوردم باز شروع کرد

😂طفلک

تیرویید میشه ناشتا نباشی اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان نویان 💙💙💋 مامان نویان 💙💙💋 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامانِ نورآ✨ مامان مامانِ نورآ✨ ۷ ماهگی