جدا از آزمایش فکر اضافه وزن و سختیش هم باشید
باید حتما ناشتا باشی, یه شب سعی کن زودتر بخوابی
صبح ناشتا باید بری آزمایش بدی عزیزم
ناشتایی نمیخواد که منم هر ماه میرم و نمیتونم ناشتا باشم
تو ک هفتت پایینه از الان طاقت گرسنگی نداری
وای ب حالت به هفته های بالاتر برسی😢😁
من دیشب ساعت۹شام خوردم دیگ چیزی نخوردم تا صبح ساعت ۹ک آزمایش داشتم
دیشب از گرسنگی کلافه شده بودم گریه میکردم خواب نرفتم اصلا
بچه طفلی تو شکمم اینقد لگد میزد😁😁دم دمای صبح دیگ جون نداشت بچم
سریع صبحونه ک خوردم باز شروع کرد
😂طفلک
تیرویید میشه ناشتا نباشی اشکال نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.