چرا منو نگفتن 12 ساعت ناشتا باش
بخواب دیگ عزیزم
وااای خیلییی سخته من دو روز پیش رفتم
اون شربته خوبه ولی تحمل سه ساعت ناشتایی بعد اون سخته من ک سرم گیج میرف همش
عزیزم من امروز رفتم. شربت اروم اروم خوردم خدارو شکر گذشت ورفتم تو سایه نشستم منم طاقت گشنگی ندارم. باز مجبوریم دیگه اینم میگذره سخت نگیر بهش فکر نکن
منم پری روز انجام دادم به من گفت ۱۰ ساعت .فقط گفت آب بخور اصلا اذیت نشدم نگران نباش عزیزم الکی استرس وارد نکن به خودت
عزیزم هشت ساعت تا ۱۰ ساعت نباید غذا بخوری.اون شربت هم شیرین هست نگران نباش فقط بعدش زیاد فعالیت نکن تا گرسنه نشی برای خون دادن بعدش
من تا ۱۲ شام خوردم. بعدم خوابیدم صبح رفتم آزمایش. نصف شبی آب م خوردم
نصف شبه دیگه خوابی صبح برو ازمایش بعدش بیابخور
من امروز رفدم
شربته قابل تحمله ولی بعدش ادم سرگیجه میشه
من بزور تحمل کردم حالم بهم نخوره
از از ساعت چند هیچی نخوردی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.