۸ پاسخ

سلام.
وزنش یه خورده کمه
مایع امنیوتیک منم تو ۳۲ هفته و دو روز گفتن ۹، تو برگه سونو زده نرمال ولی مامانای گهواره میگن کمه، لب مرزه
هنوز نشون دکترم ندادم، برای یکشنبه اینده بهم نوبت داده نمیدونم زودتر ببرم نشونش بدم یا نه

وزن واب دورش کمه

مایعات زیاد
هندوانه ، دکتر بگو برات سرم بنویسه منم سرم زدم خوب شد

واسه آب دورش مایعات بخور
منم ۳۳هفته و۱روزرفتم ۱۸۰۰بود۳۶هفته رفتم ۲۹۰۰بود

هندونه و مایعات زیاد بخور

وزنش کمه حداقلش باید ۲ اینا باشه

هندونه
دلستر
چایی کمرنگ با خرما
شیر
سوپ
یکم شیرینی بخور هم آب دورش زیاد بشه هم بچه

آب دورش که بله کمه تنها راه مایعات خوردن دارو ندارع و نهایت سرم بزنه دکترت
وزن هم حداقل باید ۲۲۰۰،یا ۲۱۰۰ دیگ می‌بود عزیزم

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد