قنداق و یا کیسه خواب چقدر موثره تو خواب بچه ها؟؟!!

۱۵ پاسخ

قنداق خیلییی خوبه نوزاد تو خواب هی تکون میخوره قنداق باعث میشه ک بچه راحت بخوابه

خیلی خوبه قنداق خیلی راحت میخوابن چون تعادلی برای حفظ دستاشون ندارن باعث میشه بیدار نشن با قنداق و بهتر بخوابن حتما بخر ☺️

دخترم تا ۵ ماهگی قنداق میکردم شبا موقع خواب.
خیلی خوبه بچه آروم میشه

من یادم هست توی دوره ای که شرکت کرده بودم برای تنظیم خواب کودک تاکید داشتن روی قنداق کردن نوزاد تا حدود چهار ماهگی که تکون های یهویی باعث بیداری از خواب بچه ها نشه ، و با اولین نشونه از غلت زدن نوزاد دیگه نباید قنداق کرد و بعد از اون کیسه خواب .

پسرمو از این قنداق چسبیا میکردم عالی بود چون تا حدود ۴ماهگی خیلی میپرن تو خواب دستاشونو تکون میدن میترسن بیدار میشن ، قنداق بشن راحت تر میخوابن

خیلی عالیه من جتی تا یکسالگی قنداق میکردم خیلی بهتر میخوابن دل دردشون هم کمتر میشه.

معمولا بچه ها از دستاشون تو خواب میترسن،با پتو دورپیچ میتونی کنترلش کنی

من قنداقش میکردم خیلی آروم میشد

بنظرم خیلی خواب بچه با قنداق با کیفیت میشه

من كيسه خواب نداشت دخترم اما قنداق ميكردم راحت ميخوابيد

قنداق خوبه خیلی

قنداق عالیه من با پارچه روسری هرچی بود نم میبستمش تا یکسالگی تا میبستم بیهوش میشد 😅

کیسه خاب‌و ک یبارم استفاده نکردم قنداقم نخریدم ب روسری موقع خاب دستاشو میبستم

.قنداق میگن خیلی خوبه

سلام عزیزم
میشه تاپیک اخر منو ببینید
چون هفته شما بالاتره حتما جوابش رو میدونید😭💔

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد