۱۰ پاسخ

با همیم منم ۱ تیر زایمانمه 😍

کیسه خواب سایز بندی داره من پسرم ۱۷ ماهشه شب ها تو کیسه خواب مبخوابونم هر چقدر هم بچرخه دیگه پتو نیست که از روش بره کنار

نه دیگه کیسه خواب نخر پتو دورپیچ بخر اونو تا چند سالگیشم میتونی استفاده کنی تو کالسکه میتونی بندازی رو پاهاش بزرگ که شد بزار ماشین سردش شد بنداز رو شونه هاش کیسه خواب فقط یه ماه اول بدرد میخوره

بعدش تو پتو دور پیچ خز دار بذارش

اون موقع میتونی کاپشن بگیری

اون موقع دیگه میتونی کاپشن سرهمی تنش کنی نیازی به قنداق و کیسه خواب نیس

نه بابا پتو میپیچی فوقش

تا چهارماهگی داخل کیسه های میشه گذاشت

آره خوبه قنداق فرنگی تا هفت هشت ماه اینا قابل استفاده است

کیسه خواب چیه؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان ویهان✨(نورک) مامان ویهان✨(نورک) هفته سی‌وپنجم بارداری