۳ پاسخ

هنوز که نمیتونه از خودش دفاع کن تو برو خقشونو کف دستشون بزار به دخترتم یاد بده وقتی چیزی باب میلش نیس با صدای بلند بگه نه

تربیت خانوادگی خیلی مهمه
بچه هایی ک تو خانواده اروم و با شخصیت بزرگ میشن ارامش ببشتری دارند کمتر پیش میاد با دیگران دعوا کنند

فعلا کوچولوعه چه انتظاری داری اخه باللی ۳ سال فکر کنم بتونن یه کوچولو دفاف کنن از خودشون

سوال های مرتبط