۶ پاسخ

دختر من ۲۴ بود
چیزی نیس نگران نباش

عیبی نداره فقط شیر بهش بده زیاد بخور تا از مدفوع ش دفع بشه عرق کاسنی بخور بعدم ببرم متخصص کودکان قطره شیر خشت میدن

خداییش ۱۲ تو خونه میخواسته دستگاه بگن کرایه کنی .از نی نی من ۱۴ بود دوروز گذاشتم تو خونه .🥲ناراحت نباش انشالله زودی خوب میشه میای

پسر من ۱۷بود فردا صبح ۹شد

دختر من زردیش۱۸بود وقتی بستری شد
دو روز زیر دستکاه بود اومد روی ۶

غصه نخور پسر من 19بود ت دستگاه گذاشتن ب 6رسید مرخص شد

سوال های مرتبط

مامان پرنسا گلی🌸 مامان پرنسا گلی🌸 ۶ ماهگی
مامان یزدان فسقلی🧸 مامان یزدان فسقلی🧸 ۵ ماهگی