دختر من ۲۴ بود
چیزی نیس نگران نباش
عیبی نداره فقط شیر بهش بده زیاد بخور تا از مدفوع ش دفع بشه عرق کاسنی بخور بعدم ببرم متخصص کودکان قطره شیر خشت میدن
خداییش ۱۲ تو خونه میخواسته دستگاه بگن کرایه کنی .از نی نی من ۱۴ بود دوروز گذاشتم تو خونه .🥲ناراحت نباش انشالله زودی خوب میشه میای
پسر من ۱۷بود فردا صبح ۹شد
دختر من زردیش۱۸بود وقتی بستری شد
دو روز زیر دستکاه بود اومد روی ۶
غصه نخور پسر من 19بود ت دستگاه گذاشتن ب 6رسید مرخص شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.