ننههههه بعد چند وقت دیدم نی نی ات پسر شده جوجه اردک زشت 😂اسمت هم عوض کردی 😂😂
من رفتم بهداشت نامه داد رایگانه فک کنم ولی همسرم گفت طاقت ندارم صبح زود بیام وایسم زنگ زدم پاستور گفت 780 فک کنم نوبت گرفتم برم باونجا
۵۰۰ ازاد
من تا الان همه آزمایش هامو آزاد انجام دادم همه گرون بودن الان که رفتم دکتر ازمایش گلو. کز نوشته گفت شنبه برو انجام بده تو شهر خودت نمیدونست همه رو. مرکز استان انجام دادم بعد شوهرم زنگ زد گفت دارم پول میفرستم برو ازمایشت انجام بده گفتم میترسم برم. خیلی گرون تر شده باشه😂 دیگه گفت باشه الان زنگ میزنم بهداشت پیش خودمون ازش میپرسم ببینم چطور میگیره گفت زنگ زدم گفته دویست سیصد تومن بیشتر نیس هزینش چون دولتی ان از اول هم منشی دکترم گفت برو شهر خودت انجام بده هزینش کمتره
رایگان مرکز بیمه
جوابشم دو سه روزی اومد
من رفتم بهداشت خودش برگه نوشت برام گفت برو بیمارستان قدیم که الان آزمایشگاهه فرداش رفتم آزمایش پس فرداش جواب اومد کاملا رایگان بود
زیاد نیست من دادم فکر کنم۶۰۰اینا شد
رایگان
مال من ۱میلیون شد هزینم
بیمه تامین ۲۰۰تومن رو قبول کرده
بهداشت رایگانه ولی بیست روزه جوابشو نداده هنوز
اگه بهداشت بری و برگه بده مرکز ی می فرسته ات که رایگان باشه این آزمایش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.