عزیزم 37 و نیم جای نگرانی نداره. بالای 38 شد باید حواست جمع تر باشه. الانم محیط خونه خنک باشه، بهش شیر بده لباساشم کم باشه همینا نیم درجه تب رو میاره پایین
زیر بغل و پاهاشو دستمال نم دار بذار پیاز حلقه کن کف پاها بذار
سلام
اگ دوسداشتین بیایین گپ مون روبیکا دورهمی مامان اولی ها،اونجا همه از تجربه هامون میگیم و کنار همیم
اینم آیدی من پیام بده لینک بفرستم@MyMoNii
لباساش کم کن مرتب استابده اگ نیومدپایین پیازحلقه کن بزار کف پاهاش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.