۴ پاسخ

۸الی ۹ برو

بنظرم صبر کن ۸ هفته بشه بعد برو
چون کمتر از این جنین اذیت میشه برای شنیدن صدای قلبش

وایسا ۸هفته برو

نه انقدر نرو سونو بذار ۹ هفته برو

سوال های مرتبط