دخترم اینجوری خوابیده اشکالی نداره؟؟؟

تصویر
۱۲ پاسخ

دختر منم تو خواب اینطوری میشه ولی نمیخوابه گریه میکنه تا صب دائم کارش همینه اصلا خوابرندارم

مال من از زمانی ک تونست ب شکم برگرده اینجوری خابید ۵ ماه بود فکرکنم

دخترمنم فقط اینجوری خواب میره😬😂😍
دکتر گفت چون رفلاکس داره شاید بخاطر رفلاکسشه ولی فکرنکنم.
اکثرا اینجوری راحتتر خواب میرن.
خود منم تا قبل بارداری فقط این مدلی خواب میرفتم
الان دیگه نمیتونم بعد از زایمان😬

بزار خودش هرجوری راحته بخوابه

پسر منم‌کلا اینطوری میخوابه

دختر من از ۵,۶ماهگی همینجوری میخوابه

ای جونمم😍😍

ای ننه جوجه پسرمنم کلااینجوری میخابه 😅😍

دختر منم چن باری دیدم اینحوری میخوابه

دختر من تازگیا همین مدلی میخوابه البته صبح ها منم کاریش ندارم
یوقتایی هم شده بزش گردوندم ولی باز این شکلب خوابیده

کوچولوی ناز خوب بخوابی😘😘😘

دختر من از ۵ ماهگی اینشکلی میخابه خیلیم راحته

فک نکنم اینجوری راحت تره حتما پسر منم همش همینجوری میخوابه

سوال های مرتبط

مامان پریماه مامان پریماه ۱ سالگی