۴ پاسخ

بیمه سلامت رو متخصصا قبول نمیکنند ک
من که هرکجا رفتم آزاد حساب کردند

بیمه سلامت یک ساله نزدیک دوتومنه ویزیت۳۵۰تومن پنجاه هزارتومن کم میشه بیشتر به درد بیمارستان میخوره رایگان میشه

ویزیت اصولا آزاده

بیمه کلن ۵۰ تومن میگیرن بیمه میکنن خیلی خوبه برو خدتو راحت کن همیشه ب درد میخوره
خیلی وقته نرفتم دکتر ولی یادمه از ۳۵۰ ۱۷۰ میکشید

سوال های مرتبط

مامان دخترعزیزم🫀 مامان دخترعزیزم🫀 ۳ ماهگی