۶ پاسخ

دوازده هفته و چند روز بری بهتره چون ممکنه دیرتر باردار شده باشی بعد تیغه بینی اینا خوب مشخص نشه الکی استرس میگیری

من که ۱۲هفته و ۳روز رفتم مشخص نشد بنظرم ۱۳هفته برو

عزیزم دکتر شما کیه؟؟

۱۲هفتع یک روز برو

بزار 12 هفته و یکی دو روز برو که زمان طلاییه

عزیزم به جای اینا یک بار سلفری بده .

سوال های مرتبط

مامان مامان ماهلین🤰 مامان مامان ماهلین🤰 ۲ ماهگی
مامان معجزه💙 مامان معجزه💙 هفته شانزدهم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ویکم بارداری