سلام خوبین
مامانای هم هفته من قرص چیا میخورین ؟؟؟؟؟؟اهن و ویتامین دی؟دیگ چی

۶ پاسخ

من ویتامین د۳،مولتی ویتامین،آهن ،من اسیدفولیک روحذف کردبرام اماداخل اون قرص که آهن ومولتی ویتامین داخل جفتش اسیدفولیک داره

امگا۳
B6
زینک
ففول پلاس
ویتامین d
و کالمرز(در بارداری) کلا همه ویتامینا داخلشه.

من دیروز رفتم بهداشت بهم اهن لا مولتی ویتامین داد
از قبل هم اسید فولیک با ویتامین د ۳هزار

آهن ،کلسیم و امگا ۳ ، دکترم ویتامین دی رو قطع کرد به جاش مولتی ویتامین داده بهم

منیزیم ،کلسیم ،امگا ۳ ،مولتی ویتامین ،آهن،د۳

کلسیم
امگا ۳

سوال های مرتبط

مامان 💙💙🩷🩷 مامان 💙💙🩷🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پسری💙😍 مامان پسری💙😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کامیار مامان کامیار هفته سی‌ام بارداری