کالاندولا زینک مخصوص بچه بزن
پسر منم چند روزیه اینجوریه
پودر بچه بزن با زینک اکساید و کالاندولا پوشکشو زود زود عوض کن دستمال مرطوب هم نزن
تقریبا۵روزه پسر من هنوز خوب نشده
سلام منم دخترم اینجور شد کلأپوستش افتاد مولفیکس استفاده میکردم الان مای بیبی گرفتم بهتره کانادولا هم میزنم
اخییی بگردم ، روغن بزن ، پودر بچه هم خوبه, مای بیبی هم چند روزی یه مارک دیگه بزن ببین از اونه
شیر خودتو میدی بهش؟ اگه شیر خودتو میخوره شاید یه چیزی خوردی که بچه شیرتو خورده بهش حساسیت داره یا ممکنه هم برای مای بیبیش باشه مارک مای بیبیشو عوض کردی؟
اره فک کنم چه مای بیبی میبندین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.