خانما این قشنگه برا فسقل بگیرم

تصویر
۱۳ پاسخ

اینم هست
چطور به نظرتون
اصلا سایز کوچیک پیدا نمیکنم الان اینا صفر هستن ولی خیلی بزرگن
دو صفر ک کلا نیست

تصویر

خیلی نازن

این تیشرت شلوارک نیلی منم سایز صفرشو خریدم خیلی خوشگله حتما بخر البته سبزه هم خوشگله

وای اون اولیودیشب خواستم بگیرم منم😅

اره گلم طرح لاکی و کوالا جدیدترینن بین برند نیلی

اره خیلی نازه

صفر اینجوری من برا پسرم خریده بودم از ۲ ماه تا ۴ ماهگی تونستم تنش کنم

هر جفتش قشنگن😍😍

بله قشنگه

چقد نازن😍🫠

نوزاد میخام🥹🥹

خیلییییی خوشگله😍😍😍😍😍😍😍

قشنگه عزیزم‌

سوال های مرتبط

مامان Alireza&Arshiya مامان Alireza&Arshiya روزهای ابتدایی تولد
مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد کیان مامان محمد کیان ۱ ماهگی
مامان آرتیا💙 مامان آرتیا💙 ۱۱ ماهگی