اینم هست
چطور به نظرتون
اصلا سایز کوچیک پیدا نمیکنم الان اینا صفر هستن ولی خیلی بزرگن
دو صفر ک کلا نیست
خیلی نازن
این تیشرت شلوارک نیلی منم سایز صفرشو خریدم خیلی خوشگله حتما بخر البته سبزه هم خوشگله
وای اون اولیودیشب خواستم بگیرم منم😅
اره گلم طرح لاکی و کوالا جدیدترینن بین برند نیلی
اره خیلی نازه
صفر اینجوری من برا پسرم خریده بودم از ۲ ماه تا ۴ ماهگی تونستم تنش کنم
هر جفتش قشنگن😍😍
بله قشنگه
چقد نازن😍🫠
نوزاد میخام🥹🥹
خیلییییی خوشگله😍😍😍😍😍😍😍
قشنگه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.