۱ پاسخ

من روزی یکبار میدادم ینی برنامه گرفته بودم براش. و چون یبوست میشد گاهی گفت روغن زیتون بریزم. آخر برنامه ش شد دو وعده ناهار و عصرانه

سوال های مرتبط

مامان وردیله‌کم🐣 مامان وردیله‌کم🐣 ۱ سالگی