اگ روبیکا داری این کاناله هم ایده غذایی داره هم راهنمایی میکنه نگاه کن عزیزم
@komaki_koudak
صبح فرنی نهاره پوره سیبو موز شام هم حریر بادام
من صبح میدم ظهر عصرا هم پوره میوه، البته قبل 6ماهگی فقط صبح میدادم و عصرا
فعلا فقط فرنی با شیرخشکش میدم
روزی دو بار ولی دکتر گفت سه بار بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.