بترسی یا استرس بگیری زایمان میکنی🙂↕️
😂ما تو خیابون بودیم دو نفر خیلی نگام میکردن منم حواسم نبود شوهرم فکر کرد منم نگاه میکنم غیرتی شد با سرعت آخر اومدیم خونه استرس گرفتم شب ساعت ۳ دردم گرفت🥲رسیدیم خونه بعدش گفت نمیدونستم تو نگاه نمیکنی چون سمتت اون طرف بود فکر کردم نگاه میکنی حتی اینکه دو نفر نگام میکنن خودش گفت یعنی نمیدونستم 😂خلاصه کیسه ابمو تو بیمارستان ترکوندن
نباید ک حتما دردت بگیره اونجا خودشون آمپول میزنن تا دردت بگیره
عزیزم برو پیش مامات معاینت کنه اگه وقتش باشه بستریت میکنه دیگه تو 40 هفته ای حتما برو
منم همینم،درد ندارم
دهانه رحم هم بسته بوده تا امروز برم دکتر ببینم وضعیت چحوره😥
کلی خاکشیر و ورزش و پیاده روی هم کردم
رابطه داشته باشین ،دوش اب گرم بگیر،کار خونه بکن
من خاکشیر خوردم شربت زعفرون ی لیوان و اسکات زدم اب دوش گرم تحریک نوک سینه معاینه دوروز قبل زایمانم رفتم فک کنم تحریک شدم اینا ذو هم ک گفتم انجام دادم بعد دردام کم کم شروع شد رابطه هم میگن خوبه ولی من انجام ندادم شوهرم میترسید 😐😁😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.