۷ پاسخ

یادمه منم نمیزاییدم😂تا دقیقه آخر نزاییدم با اینکه روزانه حداقل ۴ ساعتم پیاده روی میکردم جوری ک شوهرم میگفت من خسته شدم من میگفتم نه بیا بزار زایمان کنم برام تاریخ زده بود ۲۰ آذر یهو خود ب خود ۱۹ آذر صبحش دردام شروع شد تا ۳ شب ۲۰ آذر زایمان کردم

من از هفته های پایین ورزش میکردم
از ۳۶ هفته ماساژ و نقاط فشاری و پله نوردی و ورزش لگنی و گل مغربی
۳۸ و ۳ زایمان کردم چون رحمم اماده شده بود با ورزش

من خودن بدون درد بود بهم آمپول فشار زدن

گلم رابطه‌ بدون جلو گیری. پله بالا پایین کن

من بارداری قبلیم یه شب دیگه کلافه شده بودم رفتم پارک ساعت ۹ونیم تا ۱۰ونیم پیاده روی خیلی تند کردم بعد یکساعت دردام شروع شد ولی خب دقیقا تاریخ سونو بودم که زایمان کردم یعنی تا ۴۰هفته تمام

ای خدا این همه چشم انتظاری بکشیم برسیم هفته ۳۸ که باز از ۳۸ همش منتظر بشینیم کی دردمون بگیره

روزی دوبار میرم حموم اب گرم رابطه دارم پیاده روی هروز کمه کمش یک ساعت دارم دیگ چ قلتی بکنم اخه😭😩😩

سوال های مرتبط

مامان سلین و ماهلین🎀 مامان سلین و ماهلین🎀 ۵ ماهگی