چی جوری دکترتون بهتون گریپ میکسچر داد؟!چون دوماهگی کامل شد میدن نه الان
بنظر من همش نده بهش
اونجوری کم کم تاثیرش کم میشه
من میزارم هم دلدرد میشه یاسر به گریه شدید میندازه
هم یه کممم میدم بهش درجا ارووم میشه
هفته پیش
انقدر جیغ زد هم ریختم دهنش
هنوز قطره چکون توی دهنش بود خوابش برد
من شنیدم زیرچهل روزخوب نیست
دکتر میگه هر ۸ ساعت بده
ولی اگه دائم اینجوری بهش بدی تنبلی روده میگیره یه مدت هر ۸ ساعت بده بعدش قطش کن هروقت حس کردی جاییش درد میکنه و زیاد گریه میکنه بهش بده
میکسچر واس یه ماه ب بالاس
از دکترش بپرس
بزار کامل یک ماهو پر کنه بعد بهش بده
دکتر به من گفت هر ۸ ساعت یه سیسی بدم بش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.