۲ پاسخ

گریپ میکسچر و پیسومید داد و گفت رفلاکس درمان نداره خودش باید تموم شه فقط میتونی کنترلش کنی کما بیش

قرص نکسیوم
گفت تا شیش ماهگی هست

سوال های مرتبط