۹ پاسخ

منم ۱۰خرداد تاریخ زایمان بهم داده

از حامگیت لذت ببر عزیزم😂

بعضیا طبیعی هم یکی دو هفته زودتر از ۴۰ بدنیا میاد

منم خسته شدم دیگه
واسه من ۱۴ خرداد بود
سزارینم می افتم ۳۱ اردیبهش یا یک خرداد گفتم ۲۷ خرداد تاریخ زایمان بزنه برام

عجولید چقد

عه زایمانامون باهمه عزیزم🥹🥹🥹

خواهر منکه سزارینیم دکتر گفت تا میتونی نگه دار بچرو😄😄😄 وگرنه خودم میخواستم تو اینهفته زایمان کنم بهم گفت بچه نارس میخوای چیکار🙈

من برا ۶ خرداد زد آنتی زده ۱۹ خرداد

برا من زده ۲۲تیر فک‌کنم۹ام۱۰ام بیفتم خودم دوس‌دارم ۹ام باشه

سوال های مرتبط