۲ پاسخ

یا برو جایی که طرف قرارداد باشه یا فاکتور میده دیگه من جایی که رفتم طرف قرارداد نبود فاکتور گرفتم

فرقي نداره هر كدوم بخواب ميتوني از تكميلي استفاده كني هردو هم ميتوني با تكميلي بدي اگه سقف داره

سوال های مرتبط

مامان آرتام🩵👶🏻 مامان آرتام🩵👶🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تیام وکچل خان مامان تیام وکچل خان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نخود فرنگی‌ مامان نخود فرنگی‌ هفته سی‌ام بارداری