۵ پاسخ

احتمالا زخم هست باید دکتر پماد بده خوب شه
بهترین راه درمان یبوست هست
صبح ناشتا آب ولرم بخور

منم گفتم ثل تو بودم زیر آب دوش گرم برو. روغن زیتون بخور

شربت لاکسی ژل ۲ قاشق بخور یه لیوان آب ولرم هم بخور.سعی کن هرشب بخوری تا راحت بری دستشویی

سلام عریزم یه ویزیت پیش متخصص برین احتمالا بواسیر یا شقاق دارین

شیر ماجان مخصوص مادران باردار و شیرده از هایپرمارکت بخر بخور فوری اسهال میشی

سوال های مرتبط