۲ پاسخ

اره دختر بزرگم رفلاکس داشت از ۴ماهگی دکتر گف شروع کن الان این دخترم رفلاکس داره میخام شروع‌کنم

اره من میدم از اول چهار ماهگی حریره بادوم و فرنی الانم جودوسرپرک با پوره هویج دادم

سوال های مرتبط