وای شبا خیلی نفخ میکنم، همش میگم نکنه بچه تو فشار باشه

۴ پاسخ

وای لعنت به نفخ

نفخ خیلی بده ولی نگه نداررهاکن خواهر میگن نگه داشتنش اسیب میزنه🥴😂

دکتر بهم شربت لاکتولوز داد سر نفخ و یبوست و واقعا خوب بود

منم خیلی نفخ دارم جدیداااا 😣😣

سوال های مرتبط