۹ پاسخ

هیچ کمترببرش جایی بزاربچگی کنه اینم یه سنی هستش خوب میشه ب مهرورزان نگران نباش

پسر منم اینطوری یه

تموم بچه های این سنی همینن متاسفانه

فک کنم همه بچه ها اینجوری هستن

هیچی مال همه هم همینه😑🤣🤣🤣🤣

ب زبون بگیرش

بزنش😅😅😂😂😂

مثل بچه های من.هیچی تحمل.....

ببرش مهد انرژیش تخلیه میشه ی چیزی هم یاد میگیره خودتم ی استراحتی می‌کنی

سوال های مرتبط

مامان زینب گلی K💕💕 مامان زینب گلی K💕💕 ۴ سالگی