هیچ کمترببرش جایی بزاربچگی کنه اینم یه سنی هستش خوب میشه ب مهرورزان نگران نباش
پسر منم اینطوری یه
تموم بچه های این سنی همینن متاسفانه
فک کنم همه بچه ها اینجوری هستن
هیچی مال همه هم همینه😑🤣🤣🤣🤣
ب زبون بگیرش
بزنش😅😅😂😂😂
مثل بچه های من.هیچی تحمل.....
ببرش مهد انرژیش تخلیه میشه ی چیزی هم یاد میگیره خودتم ی استراحتی میکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.