۸ پاسخ

شما دکترت کی بود
بعد چله بری هم آنجام دادی ؟

برای منم هم درد هم کبود به قول شوهرم ۹ماه دیگه اب بخوری از این سوراخا میزنه بیرون😂😂😂

کدوم قسمت ناف میزنی ؟
باید سرساعت بزنی فردا بزن

ببخشید آمپول براچیه

مشکلی نداره
ساعتای منم یکی نیست

منم سرساعت نمیزنم مشکلی داره؟یبار صبح میزنم یبار شب هرموقع بتونم برم بزنم چون خودم میترسم

نه خوبه 👍

نه بزن فقط سعی کن سرساعت بزنی

سوال های مرتبط