۱۹ پاسخ

عزیزم دکترتون کیه؟.

چه جالب منم اگه طبیعی زایمان کنم ۳ خردادم

تاریخ هامون یکیه😍
منم امپول ریه زدم

چرا ۳۷؟

منم الان 36هفته شدم گفته اگ 37هفته ۳روزبشم آمپول ریه بزنی ضررندارع،ولی هنوز تا موقع برم بیمارستان نمی‌زنم

مامان شاهان جان ازت یه خاهشی داشتم من هرجا میرم میگن الان عمل نمی‌کنند میشه لطف کنی بگی دکترت کیه عزیزم

تاریخ اخرین پریودت کی بوده عزیزم؟؟اخه باهمیم فکرکنم

ای جان
بسلامتی
برای آمپول ریه بستری می‌کنه دکترت یا نه؟

واسه سزارین اختیاری چند میگیرن؟؟

به سلامتی عزیزم کدوم دکتر زابل انجام میده چقدر پول زیر میزی میگیره

منم آمپول ریه هارو زدم چیز خاصی نیست فقط سه روز صورتم قرمز شد

عههه منو شما یه تاریخیم😅

منم سه خردادم🙋🏻‍♀️

بسلامتی عزیزم شما ک زودتر من زایمان میکنی 😍😂

انشاالله بسلامتی زایمان کنی
چقدرهزینه زایمانت میشه وکی سزارینت میکنه

ب سلامتی عزیزم انشاالله

انشاالله بسلامتی

کدوم دکترسزارین اختیاری انجام میدن؟
چقدرهزینه میگیرن؟
از36به بعد مگه نیازه امپول ریه زد؟

چرا امپول ریه بزنی؟

سوال های مرتبط

مامان سوفیا 🩷 مامان سوفیا 🩷 روزهای ابتدایی تولد