۱۱ پاسخ

حالا شوهر من تاریخ تولدش ۱۳ آذره دکتر بهم ۱۳ خرداد داد گفتم نه ۱۲ باشه از ۱۳ خوشم نمیاد
اصلا حواسم نبود شوهرم ۱۳ هستش😅🤣
من بودم میذاشتم ۲۰ با تولد شوهرم

بزار ۲۳
اگ‌ اریبهشت بود همون ۲۰ میزاشتی قشنگ بود
ولی الان ک خردادی بزار ۲۳ تاریخش قشنگتره

۲۳ ام برو

برا من تاریخ زایمانم زده ۵/۵/۵ ولی فکر نکنم بمونه تا اونموقع

۲۰ قشنگ تره

من دختر قبلیم۱۴۰۱/۰۱/۰۱
بود طبیعی
این دوتا هم بر اساس تاریخ پریودی میشدن ۱۴۰۵/۰۵/۰۵ اما بعد بر حسب انتی شد ۱۴۰۵/۰۴/۳۱ حالا هم دو قلو هستند احتمالا زودتر بشه

نه حرف شما نه همسرتون 🤣🤣۱۴۰۵/۰۳٫۲۲

تاریخ تولد من ۲۳ خرداده😊

۲۳رندتره تاریخش

۲۰ بهتره

یعنی انقد تاریخ تولد براتون مهمه؟!!

تاریخ انتخابی داری خوبه😅من ک گف ده روز زودتر تاریخ سونو ۱۳تیرمیزنیم

سوال های مرتبط