حالا شوهر من تاریخ تولدش ۱۳ آذره دکتر بهم ۱۳ خرداد داد گفتم نه ۱۲ باشه از ۱۳ خوشم نمیاد
اصلا حواسم نبود شوهرم ۱۳ هستش😅🤣
من بودم میذاشتم ۲۰ با تولد شوهرم
بزار ۲۳
اگ اریبهشت بود همون ۲۰ میزاشتی قشنگ بود
ولی الان ک خردادی بزار ۲۳ تاریخش قشنگتره
۲۳ ام برو
برا من تاریخ زایمانم زده ۵/۵/۵ ولی فکر نکنم بمونه تا اونموقع
۲۰ قشنگ تره
من دختر قبلیم۱۴۰۱/۰۱/۰۱
بود طبیعی
این دوتا هم بر اساس تاریخ پریودی میشدن ۱۴۰۵/۰۵/۰۵ اما بعد بر حسب انتی شد ۱۴۰۵/۰۴/۳۱ حالا هم دو قلو هستند احتمالا زودتر بشه
نه حرف شما نه همسرتون 🤣🤣۱۴۰۵/۰۳٫۲۲
تاریخ تولد من ۲۳ خرداده😊
۲۳رندتره تاریخش
۲۰ بهتره
یعنی انقد تاریخ تولد براتون مهمه؟!!
تاریخ انتخابی داری خوبه😅من ک گف ده روز زودتر تاریخ سونو ۱۳تیرمیزنیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.