من انقباض دارم چیکارکنم؟؟😔😔😔💔💔💔

۶ پاسخ

دردات منظم؟
اگر منظم نیست شاید درد کاذب باشه
اگر منظم هست برو شاید کمک کنن کنترل بشه

برو بیمارستان 🫠

تو این هفته ها دکتر نگفت که اگه زایمان کنی بچه ریه‌اش کامله یانه؟

اب و مایعات زیاد بخور و اگه شیاف داری بزار

طبیعیه. دوش آبگرم کمک میکنه

منم بعضی موقع دارم.شاید خودشو جمع میکنه به خاطر اینه.

سوال های مرتبط

مامان 🩵    💞 🩷 مامان 🩵 💞 🩷 روزهای ابتدایی تولد