خانما درد دارم هر سه ساعت انقباض دارم چیکارکنم😭😭

۴ پاسخ

سریع برو دکتر عزیزم

ببین منظمه و هی فاصله اش کمتر میشه اگه منظم بود بده سریع برو زایشگاه نزار معاینه ات کنن آن اس تی بده

درد ساعت بگیر اگر ساعات کم شود درد زایمانه اگر نه که طبیعی هست

برو بیمارستان ان اس تی بده ولی نذار معاینه ات کنن اگه بری بیمارستان دولتی معاینه میکنن و خیلی خطرناکه اگه نمیتونی بری خصوصی پس صبر کن تا فردا با دکترت تماس بگیر

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🥰 مامان دوقلوها🥰 ۲ ماهگی
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد