خانوما انقباض دارم چیکارکنم😭😭

۸ پاسخ

من از ۳۳ هفته داشتم برو بیمارستان ۲۴ ساعت بسری بشی بهت دارو بزنن امپول ریه خدایی نکرده زود زایمان کردی چیزی نشه

nst بده

برو بیمارستان با دارو برات کنترل میکنن..
سریعتر برو که دهانه رحم باز نشه

شیاف داری بزار،برو بیمارستان اگه مطمئنی انقباض هست

چطوریه دردات ؟

انقباضت اینجوریه مث‌درد پریودی داری بچه خودشو سفت میکنهه؟؟

برو بیمارستان چکت میکنن دارو میدن

برو بیمارستان زایشگاه ان اس تی بده

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد ۶ ماهگی
مامان 🩵    💞 🩷 مامان 🩵 💞 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم🤰🏻❤️ مامان پسرم🤰🏻❤️ ۳ ماهگی