من از ۳۳ هفته داشتم برو بیمارستان ۲۴ ساعت بسری بشی بهت دارو بزنن امپول ریه خدایی نکرده زود زایمان کردی چیزی نشه
nst بده
برو بیمارستان با دارو برات کنترل میکنن..
سریعتر برو که دهانه رحم باز نشه
شیاف داری بزار،برو بیمارستان اگه مطمئنی انقباض هست
چطوریه دردات ؟
انقباضت اینجوریه مثدرد پریودی داری بچه خودشو سفت میکنهه؟؟
برو بیمارستان چکت میکنن دارو میدن
برو بیمارستان زایشگاه ان اس تی بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.