فکر نمیکردم ۴۰ هفته رو رد کنم 😑

۵ پاسخ

من داشتم 41 و پر میکردم اخرم سزارین شدم😐

خطرناک نیست برات؟
برو دکتر بچه پی پی نکنه

گهواره جات زایده خواهر😅

گهواره زایید بجات😂😂

برا منو زده بود ۱۳ اردیبهش میگفتم اخرفروردین دنیا میاد🤦‍♀️شد ۱۴ فروردین هیچییییی

سوال های مرتبط