پسر منم بد داروعه...
این سری دکتر بردم گفتم با جیغو گریه باید بهش دارو بدم نمیخوره...پرسیدم میشه تو غذاهاش بریزم ،گفت آرررره بریز تو سوپش تو بستنی تو غذاهاش..الان واقعا راحت شدم...گفت شاید یه ۱۰ درصد تاثیرش کم بشه عیبی نداره....
یه مدت اصن بیخیال مولتی و آهن شده بودم چون خیلی بد گریه میکنه و نمیخورد یا تف میکرد بیرون...الان دیگه هرروز میدم...
من قطره چکونوپرمیکنم بهش میدم خودش میریزه تو دهنش🥰
من میگم وقت قطره است خودش میره تو آشپزخونه دراز میکشه منتظر که قطره بخوره روز هایی که من یادم میره میگه ماما آهن🤣🤣
اب میدم با شیشه بخوره از کنارش میریزم تو دهنش لعضی وقتا مولتی ویتامینش چون خیلی غلیظه قاطی اب میکنم مثل شربت پرتقال میشه میخوره دوست داره
قطره چکون
پسر من خو صب تا شب با قاشق و شربت دنبالمه میگه باید شربت بهم بدی بخورم 😂😂😂😂 البته قبلا نمیخورد دهنو چفت میکرد ولی مدتیه میگه باید بهم شربت بدی
مولتی لب نمیزنه.هر مدلی بدممیریزه بیرون.بخوره هم کلا بی قرار میشه بعدش.دکتر گفت نده.اد میدم عوض با اهن.اینارم میگم بیا بخور میاد جلوم وایمیسته به به میکنه میریزم دهنش میره🤣🤣🤣🤣
من میخوابونمش پستونکشو میذارم دهنش درمیارم هی بازی میکنم باهاش وقتی دهنشو برای پستونک باز کرد با دست دیگم قطره رو میریزم دهنش پستونکم میذارم دهنش که قطره رو کامل قورت بده
من با کلی بازی و اینا سعی میکنم بوم بهش اگه همکاری نکرد مجبور میشم ب زور فشار بدم تو دهنش بعد واسع اینکه بیرون نریزه و قورت بده یه فوت کن تو صورتش دیگه حلللله
۱۰۰ بار قطرشو میبوسم و نازش میکنم اونم جوو گیر میشه میخورتش غذا رو هم قاشقشو میبوسم ناز میکنم 🤣🫠
به نام خدا نصفشو تف میکنه همیشه😂
با بازی کردن دنبالش میکنم میره یجا ک راه فرار نداره مجبوره باز کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.