خانومها هفته اخرمه واژنم چرا دردمیکنه

۴ پاسخ

خدا عاقبتمون بخیر کنه .کی درد شروع میشه

منم هفته اخرمه چرا هیچ دردی ندارم دهانه رحمم بستس ینی طبیعی میتونم؟

فشاره عزیزم من دیگ هفته ی اخر نمیتونستم بشینم بلند بشم انقدم فشار تو واژنم بودااااا سرکلاژم بودم

فشار بچس دیگه فداتشم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی
مامان 🐥ایلهان☘️🥑🦋🍼🧸 مامان 🐥ایلهان☘️🥑🦋🍼🧸 ۲ ماهگی