۵ پاسخ

منم همینجورم

منم با اینکه اصلا پیاده روی نمیکنم دیروز فقط رفته بودم سونو یکم پیاده روی کردم اینجوری میشم قشنگ فشار میاد ب واژنم دکتر سونوم میگفت بچه پایینه

آره عزیزم.منم همین طورم

نه والا هفته شما بودم اصلا بچه ای حس نمیکردم😅الانم با همه راه رفتن زیاد و کار بیرون نه
برعکس میخوابم خودشو سفت میکنه

من از بس سرفه کردم احساس میکنم بچه ها میخوان بیان بیرون جرات نمیکنم نفس بکشم

سوال های مرتبط

مامان کوچولومامان مامان کوچولومامان هفته سی‌ونهم بارداری