خانما شماهایی ک جفتتون پایینه حس چیزی داخل واژنتون یا سنگینی میکنین یا نه؟؟

۲ پاسخ

من که حس نمیکنم

همش حس میکنم واژنم میخواد پاره شه😐

سوال های مرتبط

مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیست‌ویکم بارداری