۴ پاسخ

هیچی من گوشیم افتاد سرش انقد گریه کرد

اوخ🥹😁

عیب نداره بزرگ میشه یادش میره 😁

نزدیکای ۳ ماهگی، گوشی از دست دخترم افتاد رو پیشونی بچم، خیلی گریه کرد طفلی، اما خداروشکر چیزی نشد
شماهم نگران نباش اگر بی حال نیست و استفراغ نمیکنه

سوال های مرتبط