۱ پاسخ

تو اون تاپیک دیگه‌ت گفتم. آره آزمایش دادیم کم خونی نداشت ولی ذخیره آهنش کم بود. بد اخلاق و زودرنج بود. خاک و یخ میخورد.
الان یک سال بیشتره که شربت آهن می‌خوره.
اوایل ۵ سی سی بود. الان چند ماهه دکتر گفت ۱۰ سی سی بده. یعنی ۵ سی سی ظهر، ۵ سی سی شب. ولی من بعضی اوقات یادم میره، همون شب‌ها رو میدم.
یه باز از دکترش پرسیدم چند وقت بدم. گفت فعلا یه ۶ ماه باید بدی. هروقت آزمایش داد و نرمال بود از اون به بعد ۳ ماه و بعدش تمام

سوال های مرتبط

مامان ♡☆♡عسل مامان♡☆♡ مامان ♡☆♡عسل مامان♡☆♡ ۶ سالگی