من در این حد بلدم
از همه ی حبوبات مثلا یک لیوان بجز لوبیا چشم بلبلی که باید کمتر ریخته شه، برنج، بلغور گندم یا خود گندم، قلم و گوشت
همه حبوبات رو جدا بپز، قلم و گوشت رو میتونی جدا بپزی از آبش ایتفاده کنی میتونی همراه گندم اینا بپزی،
گندم رو که گذاشتی بپزه اواسط پخت بهش برنج رو اضافه کن، استفاده از گوشت ریش ریش شده کاملا سلیقه ای هست میتونی استفاده نکنی
بعد تو یه ظرفی جدا پیاز داغ درست میکنی فلفل زردچوبه نمک اضافه کن
حبوبات پخته شده رو ب ظرف گندم پخته شده اضافه کن ودر آخر هم پیاز داغ اضافه شه، بعد بذا جابیفته مزه ها بخورد هم بره
بعضیا هم کشک اضافه میکنن که اونم سلیقه ای هست ک ما دوست نداریم خودش با قلم فراون خوشمزه تر میشه
حبوباتت مثل نخود
گندم
لوبیا
ذرت
خیس کن نفخش گرفته بشه
بعد تو یه قابلمه یه پیاز درشت ریز ریز کن
حبوباتتو ک چندین بار آبشو از شب قبل عوض کردی بریز داخل قابمه
اگه از قلم و آب قلم بت نمیاد یه تیکه بنداز داخل قابلمه ک هم مقویه هم خیلی خوشمزه ترش میکنه اب ببند بزار روی گاز بعد ک ب جوش اومد قشنگ دیگه قل زد
نمک
فلفل
زردچوبه
بهش اضافه کن بزار قشنگ پخته بشه و لعاب بندازه ب همین راحتی هیچ پروسه سختی نداره اصلا
فقط گندمت حتما درسته باشه اگه بلغور گندم باشه اشتو خراب میکنه دائمم ته قابلمت میگیره خوشمزه هم نمشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.