تجربه سزارین بیمارستان پیامبران...

تصویر
۸ پاسخ

مبارکه. برای وسایل شما و نوزادتون هزینه گرفتن؟ گذاشتن از ساک نوزاد که گرفته بودید استفاده کنید یا مجبور کردن از بیمارستان بخرید؟

دکتری ک نامه رو تایید کرد. فامیلیش هاشمی بود؟؟؟

خانومی شناسنامه رو‌چه کردی؟
صادره از تهران شد؟ با کد ملی تهران یا کد ملی کرج؟

عزیزم اسم دکترتون چی بود چطوری میتونم باهاش ارتباط بگیرم منم کرجم میخوام پیامبران زایمان کنم

عه عزیزم از پروفت شناختم به سلامتی زایمان کردی
دکترت دکتر خود بیمارستان بود؟؟ اگه آره دیگه زیرمیزی بازم گرفت یا نه؟

عزیزم خداروشکر که بسلامت فارغ شدی
اما کاش ب پزشکت میگفتی تو بی حسی برات فشار بدن شکمتو ک انقد اذیت نشی
من سر پسرم تو اتاق عمل فشار دادن .

شیافت اسمش چیه

عزیزم سزارین اختیاری بودی ؟

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا روزهای ابتدایی تولد