۴ پاسخ

۷ روزش بود

دخترم یک ماه و نیمش بود تو کالسکه بردمش بیرون

چهارماهگی

از ۴۰روزگی به بعد صندلیشو خوابوندم کامل درازکش میبرم

سوال های مرتبط

مامان مامان هاکان👶❤ مامان مامان هاکان👶❤ ۳ ماهگی