هانیز عااااالیه
من همه چی امتحان کردم
هانیز از همه لحاظ عالی بود
الانم هست هنوز؟؟؟؟؟
هانیز شنیدم خوبه خودمم همونو میگیرم
هانیز
من همشششششا امتحان کردم
هانیز خیلی ول میکنه تو پایه بچه قشنگ نیست
کوکومی و بیبی کینگ اینا خیلیییی پس میداد
ولی مولفیکس خیلی بهش افتاد و خوب بود من راضی بودم
هانیز
من تجربه ندارم ولی طبق سرچایی که کردم توی همین گهواره و نظرات دیجی کالا اکثرا نظرشون روی هانیز بود که حسایت کمتری میده و کلا لطیف و خوبه
خودمم از همین مارک چند تایی خریدم
من مولفیکس گرفتم خیلی خوبه
مولفیکس خیلی بهتره هم جذبش بالاتره هم حساسیت نشون نمیده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.