سلام سونوگرافی خوب که بیمه تکمیلی قبول کنه سراغ دارین؟

۵ پاسخ

مرکز تابش
با اکثر بیمه ها طرف قرارداد داره

سلام گلم ایدی روبیکا بدید ادتون کنم تو گروه مادرای شیرازی خانمای باردار
که از تجربه های همدیگه استفاده کنیم 🎀🥰🌷

من سونو وزن ۳ بار رفتم
دوبار رفتم مرکر تابش
یبار رفتم یزدانپاه
یزدانپناه ازاد بود فاکتور گرفتم کارشم بیست
مرکز تابشم خوب بود با تکمیلی هیچی نمیدادم
ولی انتی و انومالی انجام نمیدن فقط سونو وزن

باید از بیمه تکمیلی بپرسی ک با کجاها قرارداد داره

خب باید بدونی بیمه تکميليت چیه ؟ مثلا بیمه ما کوثره ، اولش میرم میپرسم بیمه کوثر قبول میکنید یا نه؟ اگر قبول کنند میرم همونجا

سوال های مرتبط