مرکز تابش
با اکثر بیمه ها طرف قرارداد داره
سلام گلم ایدی روبیکا بدید ادتون کنم تو گروه مادرای شیرازی خانمای باردار
که از تجربه های همدیگه استفاده کنیم 🎀🥰🌷
من سونو وزن ۳ بار رفتم
دوبار رفتم مرکر تابش
یبار رفتم یزدانپاه
یزدانپناه ازاد بود فاکتور گرفتم کارشم بیست
مرکز تابشم خوب بود با تکمیلی هیچی نمیدادم
ولی انتی و انومالی انجام نمیدن فقط سونو وزن
باید از بیمه تکمیلی بپرسی ک با کجاها قرارداد داره
خب باید بدونی بیمه تکميليت چیه ؟ مثلا بیمه ما کوثره ، اولش میرم میپرسم بیمه کوثر قبول میکنید یا نه؟ اگر قبول کنند میرم همونجا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.